20091030

HONEY!

Skorna nedan har jag inspirerats av och sett på någons blogg och av en slump hittade jag ett par liknande på dinsko som jag gillar. Gulddetaljerna framtill gör ju hela skon!


från din sko
Imorgon är det fredag! Snart är det jul liksom, konstigt vad tiden går.

Mina föräldrar kommer upp imorgon och stannar till söndag. Vi ska fredagsmysa, äta god mat, göra stan, gå på inflyttningsfest och finnas till. Jag kan tänka mig att det blir en del bröllopsprat med.

Imorgon börjar jag ganska tidigt så jag borde sova nu. Bryan är på 2års-kalas på kåken, jag orkade inte hänga med.

Mina glasögon kommer imorgon, spännande!
Konstigt inlägg.

Godnatt

2 kommentarer:

emelie sa...

ljuvlig helg som står för din dörr..ja, snart är det jul och tiden går snabbt fram. Nu ska ja åka o hämta min bättre hälft.. hälsa alla.. puss

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=WxeL-rQ3h3U

hälsning från gissa vem! puss