20091026

FIXARMÅNDAG!




Nyputsade skor

Oj vad jag fixar idag.

Jag sov ganska länge idag. Sen tog jag en powerwalk innan frukost, jag ska försöka göra det 3 gånger i veckan, jag känner att jag måste komma i bättre form. Efter det putsade jag upp alla mina skor och sprayade dom (det du pappa!) sen ringde jag till kyrkan vi vill gifta oss i, vi får svar på onsdag och sen mailade jag till banken. Och nu ska jag baka, göra matlådor och städa garderoben!
Känner mig ganska effektiv ja!

Nu blev jag dock väldigt trött och soffsugen. Sitter här med en kaffe och datorn i knäet. Om fem minuter ska jag fixa igen!

Känner för att baka söta kakor, sådana som mormors syster alltid gör. De är små och runda med rosa kanter.

Ciao

1 kommentar:

emelie sa...

härligt tjejen.. skönt med fixardagar... min skokräm står jämte skorna, men du fick mig att klabba den på skorna.. Tack.. Fortsatt trevl vecka..puss