20100216

I'M THE NEW ONE!


Idag har jag fått känna på mitt nya arbete på riktigt, och jag gillar det!

Det känns spännande att inte kunna sitt jobb. Nu är allt nytt, jag vet inte alls hur dagarna ser ut, utan jag får fråga mig fram och ringa runt.
Och det känns som en grym utmaning! Trots allt nytt så känner jag mig ganska lugn och harmonisk.
Imorgon går jag helt ensam utan support bredvid, yeah!

Imorgon är en bra dag, jag blir 25 år och jag får fira min 5:e födelsedag med Bryan.

Nu blir det hallonkräm, läsa igenom dagens genomgång och mys!
Jag är glad i roten.

p.s.1 jag älskar att Bryan är datasupport åt min pappa
p.s.2 idag hittade jag en alldeles ljuvlig väska (så ni vet liksom)
p.s.3 jag har fjärilar i magen inför morgondagen

1 kommentar:

Carima Neusser sa...

härligt med fjärilar i magen.
Lycka till imorn.