20100218

MIN FÖDELSEDAG HAR VARIT HELT GALET BRA!

Idag har jag fyllt 25år!

Dagen har varit himla fin. Jag har fått frukost på sängen (som jag åt vid tv:n), en resa till Paris
(!), paket, vackra brev, överraskningar, fina sms och samtal, överraskningsmiddag, moule frites, häng på kåken och massa kärlek!

Vilken underbar man jag har som styr upp en middag och vilka vänner jag har som kommer dit.
Tack alla, ni är guld värda!

Bryan du är mitt allt och du förgyller varenda dag i mitt liv.

bröllops-thé
alla mina paket
morgonen började med sång, paket och bakelse
fick boken som Facehunter gjort (signerad också)!

paket och vackra brev
nyvaken
fina Isabelle och Ayesha

vi drog en runda till kåken
kåken
härliga Anna och Jennie
Frida och Bryan, vilka människor!
snygga blondiner


Riche

p.s imorgon ska jag hämta ut två paket som jag har fått i present, men jag har ingen aning om vad de innehåller, spännande spännande.

3 kommentarer:

Isabelle sa...

<3<3<3

Anonym sa...

grattis på födelsedagen iefterskott!
hade ingen som helt möjlighet att höra av mej igår .
men ja tänkte påd ej hela dan ska du veta :)
ja saknar dej!
hoppas allt e bra. de verkar de som .
låter som ditt liv e guld just nu .
och de glädjer mej :)
pusspuss sis

Carima Neusser sa...

GRATTIS!!! Det ser ut som du hade en underbar dag! Vilken frukost. Och Kåken!!
Du är värd allt!
kram