20100219

PJÄX-SVETT

igår hämtade jag paket på posten av pyssliga emy och härliga titti. Jag fick fina innetofflor och en snygg vintage-bok, tack!
fredagspresent till mig själv, "skynda att älska" av alex schulman och en nästan slutsåld ring från h&m
emy är en pysselmaja, se här vilket fint grattis-kort hon har gjort. Amazing!

Nu är det fredag.
Jag njuter! Ikväll ska jag mysa under ett duntäcke med tända ljus, äta sushi och godis, titta på tv, pussa på B och somna i soffan!

Idag luktade det sur pjäx-svett på tunnelbanan, sådär härligt. Och jag hörde en kvinna prata franska på vägen hem, jag älskar det språket. Om en vecka är vi där!

1 kommentar:

amina sa...

Hej Annie!
Grattis i efterskott! hoppas du hade en underbar födelsedag! Kul att du kom förbi min blogg, du får säga till Ayesha att skaffa en också! :)

Jag ska flytta hem efter skolan och sommarjobba o sen i höst får jag se om jag kommer in annars vet jag inte riktigt.. på tal om det, vet du förresten nåt sommarjobb? jag är nämligen på jakt nu :) vad sysslar du med?

Läste att du ska till Paris, gud va härligt!
Ha det så bra! kram Amina