20100221

MY WEEKEND!


1. snön på våran balkong
2. OS är så roligt att följa, kanske inte anja alltid men markus hellner och johan ohlsson i alla fall
3. bryan gör rent vår balkong så att den inte rasar (idag har det dock kommit ny snö)
4. en omålad annie gör ansiktsmask och färgar brynen
5. jag och karolina på söndagspromenad, älskar bilden!
6. ljus i vårt hus
7. lördagens mat-hamburgertallrik
8.lördagens efterrätt- mango med vit chokladsås och godis
9. frukost på sängen igår
10. bryan på gamla enskede bageri
11. karolina fikar
12. jag tittar på bilderna ur min födelsedags-bok "facehunter"och jag älskar den
13. varm choklad och negerboll (det heter så)
14. fina förpackningar på cafeét

Detta var min helg i bilder.
Den har varit slapp, skön, lite inställda aktiviteter (som jag tar igen i påsk) och kärleksfull. Jag är mycket nöjd!

Efter dagens promenad och fikastund är jag lite förfrusen fast på ett lagom sätt. Jag ska ta värmedynan på min nacke, för jag har någon slags förkylning i kroppen och jag har inte tid att bli sjuk. Jag har ju nytt jobb och åker snart till Paris!

I veckan blir det jobb, fix, hälsa på min sjukling, packa och flyga iväg!

xoxo

Inga kommentarer: