20100222

FÖRFRUSEN OCH GOSIG.


Idag var det hysteriskt i Stockholms kollektivtrafik,
t-banorna gick ej och ersättningsbussarna var överfyllda! Så vi har promenerat i evigheter i -20°.
Istället kollade jag på fina byxor hos cos. Den butiken ska bli kul att besöka i Paris!
Fint acne-linne

Ja vad ska man säga.
Jag är mör och klen i kroppen. Vi sitter under ett duntäcke och dricker the, och jag har bränt mig själv i duschen, fantastiskt skönt när man är frusen.

Imorgon är jag uppe med tuppen för att komma till jobbet överhuvudtaget.
xoxo

3 kommentarer:

B sa...

Ha, den här gången är det du som sover i soffan. Men nu ska jag väcka dig, och jag funderar på att göra det med handklappningar.

Kristina sa...

jag röstar för handklappningarna..

Om du e riktigt snäll Annie kan du få låna flisans täcke imorgon när du åker till jobbet. De värmer ner till minus 25(de e sant, det står på en lapp i täcket.. från -25 till +15, otroligt high tech och silvrigt). Åk försiktigt till jobbet imorgon och glöm inte att boka taxi :)flisan hälsar så mkt

Carima Neusser sa...

Dags att köpa en varm dunjacka ;-)