20100224

PARIS NÄSTA!

såhär såg vi ut igår morse när vi skulle möta Stockholms kollektivtrafik, puh!
linne: acne

Ja vet inte vad jag ska börja!

Imorgon eller snarare i natt åker vi till Paris, jag har längtat så mycket.
Resan är ju en födelsedagspresent och väl där ska vi fira både det ena och det andra. Min 25-årsdag, våra fyra år ihop, mitt nya jobb och att vi snart varit förlovade i ett år.
Men så händer det som inte får hända, det blir flygledarstrejk! Tack för den liksom.
När vi skulle till Grekland i somras blev det ju också inställt. Är det någon som är emot mig? ha.
Men efter många turer så verkar det som om vi kommer iväg på ett eller annat sätt. Yeah!

Och Bryans yngsta syster har blivit sjuk. Hon är inlagd och på fredag ska de åtgärda problemet i Malmö. Så först visste vi inte om vi vågade åka. Men Paris ligger relativt nära och vi hoppar på första bästa flyg om det skulle hända något. Men det tror jag inte det gör. För Denise är en superkvinna!

Nu ska vi packa, göra en Parisguide, äta, fixa och trixa och sova!

Idag gick brandlarmet på NK och jag frös ihjäl men det är en annan femma.
En annan bra sak är att jag älskar mitt nya jobb och tycker det är så roligt med allt fix!

Nu pausar jag bloggen tills vi är hemma igen tror jag.
Mot Paris och mot våren!

XOXO

Update: flyget är inställt. Jag orkar inte!

3 kommentarer:

Carima Neusser sa...

neeeeeeeeej! FAn va störigt! men ändå, det var inte meningen att ni skulle åka just nu. Ni kommer att komma iväg när ni ska.
kul att du trivs på nya jobbet , kan tänka mig att du är gryyym.

håller tummarna för er.

Isabelle sa...

Ta hand om er i Paris!! Puss

amina sa...

ha det så fint i Paris!! hoppas ni kommer iväg! kram AMIna