20100416

THE FLEA MARKET

Tidigt i morgon åker vi till loppisen och säljer massor med kläder och prylar. Jag fick en chock innan när jag såg hur mycket grejer jag har i källaren..

Fredag-kväll och jag borde sova. Bryan sover i soffan och jag surfar.

Efter en bra jobbdag med bra möten, feedback, sushi, vin, edamamebönor och godis är jag mycket nöjd med denna dag.
Imorgon kör vi så det ryker på loppisen!

För varje dag som går så blir jag bara mer och mer och kär i Bryan, det kanske låter som klyscha men det är det inte.

Godnatt

1 kommentar:

amina sa...

heej!
jaa jag älskar det, ville inte åka hem!
det låter juh himla mysigt, hoppas det gick bra på loppisen, shit det borde jag också göra, har också alldeles för mkt grejer o kläder!
vet du hur man kollar antalet som kollar ens blogg förresten? hittar inte vart?
ha en grym helg!
kram