20100415

SICKO!


picknick i det gröna förra sommaren
pannkakor, det måste jag baka på söndag!

detta lilla busfrö ska jag träffa om några veckor, hon har redan planerat att vi ska besöka leklandet!
jag älskar långklänningar, den här vill jag äga!


Jag började morgonen hos läkaren, för jag är hängig, har en vidrig smärta i halsen, värk i nacken och huvudet men är glad i allafall.

Jag kollar på bilder från förra sommaren och påminns om hur vackert Sverige är och hur lycklig jag är med min blivande!

Nu ska jag äta varma mackor och ha tjejkväll med mig själv.

XOXO


1 kommentar:

Carima Neusser sa...

hej snygging!
jag är också sjuk..
krya på dig!
vilket datum är bröllopet?
du frågade om daterna, inget spec, kul att träffa folk och så.
min skola är klar sista juli, kanske åker hem i augusti eller så stannar jag 6 månader till. får se lite.

Gu va fin lång klännibg mary-kate har på bilden! jag döör!

härligt att höra att har det så mysigt!

puss