20100418

HAIR ISSUES!

snyggo!
Vilken söndag!

Jag har hängt på balkongen, premiärätit sill, hjälpt Bryan med att formulera bröllopsinbjudan och promenerat.

Och funderat väldigt mycket på mitt hår. Jag har ju lockigt hår egentligen men plattar det oftast för att min lugg är som ett horn och i en hemsk mellanlängd. Till bröllopet har jag tänkt sätta i extensions för att få mer hår och för att få en lång lugg, men nu när jag surfat runt och sett min idol Choë i sin sköna frisyr (bilden längst ner) blir jag även sugen på den. Kanske ska jag rakpermanenta hela skiten?

Jaja, det är mitt största problem just nu och egentligen knappast något problem.

Nu ska jag duscha, krypa ner i rena lakan och se en modefilm.

XOXO

2 kommentarer:

amina sa...

jaa älska chloe! o sjukt snygg frilla!
Testa! man lever juh bara en gång ;) du skulle lätt passa i det!

Ahkej ah kan tänka mig att det blir mkt ståhej, jag själv skulle nog aldrig orka, blev det en vinst värd mödan?
jaa det skulle va skoj, men jag åker tillbaka till skogen imorn, men jag är lätt med på det i sommar!
puss!

emina sa...

Jag har samma dilemma, lockigt hår här med.. Men du vet den frillan Carrie i Sex and the city har när hon har klippt sig? Typ lockig page? Sååå fint.. Kram!