20100419

HAIRHAIRHAIRHAIRHAIR!

Idag gick jag upp ur sängen och struntade i att platta håret, och här ser ni resultatet. Jag känner en slags hatkärlek till den nya frisyren. Är så van vid min mittbena, men det känns himla skönt att slippa platta och fantastiskt skönt att låta håret vila!
Jag ska nog hitta något litet piffknep så kommer jag snart trivas ännu mer i frillan!

Idag har det varit en tolvtimmarsdag. Jag är nöjd med resultatet och hjälpen. Benen värker och jag är trött.

Jag kom hem till en man som hade gjort god mat, det är fint det.

I veckan blir det fika, bio, pannkaksfest och mys!

XOXO

3 kommentarer:

gullan sa...

Jag tycker du är jättefin i ditt "nya" hår Annie!!

E. sa...

Grymt, verkligen! Jag har sån panik inför plugg att jag inte har bloggat på ett tag men i slutet av veckan borde jag kunna skärpa mig haha. Kram!

Camilla sa...

du är ju skitfin i håret annie!! PUSS