20100729

REGN REGN REGN!

Såhär såg jag ut igår när jag gick till jobbet.
Efter jobbet tog vi tåget till Enköping där vi blev bortskämda med väldigt god mat och härligt häng!
Vi hade så trevligt så vi bestämde oss för att sova över.
Vi lekte med fina Stina som hade på sig en tjusig maskdräkt.
Kvällens middag bestod god fisk!


Det var våran onsdag det. Vad härligt det är med nya vänner och roliga barn.

Idag har jag varit trött och min arbetsdag har bestått av en del krångel.
Bland annat fick jag en utskällning av en amerikansk man för att han tyckte att jag anklagade honom för att vara transvestit.

En annan grej som hände var att när jag reste mig upp efter ett kort möte så var hela min gylf öppen och jag blottade hela härligheten (mina shorts är väldigt höga och gylfen likaså, så titthålet var enormt). Och då blev jag irriterad, för det var säkert hur många som helst som hade sett det men ingen säger något. Så himla svenskt. Jag gillar det inte!

Men nu är jag lite gladare. Regnet öser ner och det är mysigt, vi ligger under täcket och snart ska vi torsdagsstäda och äta god mat.

Imorgon får jag längre hår och sen är det helg!

XOXO



Inga kommentarer: