20100727

VACKRA STAD!

Ikväll var jag och Bryan på Allsång. Vi brukar inte se så mycket, men det är tradition och det är så mysigt att ha picknick där.
Det var fullt av luftballonger över hela himmeln.
Vi provade sushi-strutar för första gången, väldigt gott.
Det var så vacker himmel ute.


Det var min kväll det.
Vi promenerade genom stan ganska länge på vägen hem och njöt av hur fint allt är.
Jag tycker om alla turister, det känns som att allt blir mer levande med dom här.

Väl hemma hörde vi syrsorna sjunga och jag ville än en gång stoppa tiden.

Godnatt!

1 kommentar:

E sa...

Vad mysigt! Du har världens finaste hårfärg förresten, jag har velat prova på att vara rödhårig jättelänge men vågar inte. Det blir ju liksom aldrig lika fint som när det är naturligt. Här hemma är det kvavt och åska ligger i luften. Rätt mysigt ändå! Puss