20100718

WEEKEND-PICTURES!

Igår firade vi Morfar som fyller 90. Det var tårtor i massor och han gillade läget.
Morfar är en otroligt humoristisk person, så vi skrattade massor.
På kvällen cyklade jag, mamma och pappa till Osudden och kollade på fina platser som jag aldrig hade sett förut.
Morfar fick hälsa på nya släktmedlemmen Messi för första gången.
I torsdags när jag kom hem, så firade vi pappa som fyllde år med god mat.
I fredags åkte jag och pappa till Halmstad för att bada, det var skönt att bada i saltvatten.
Pappa.
Present-öppning.

Fina Messi!

Kvällen avslutades med Sushi på altanen, lite bröllopsplanering och rolig film!

Vilken skön helg jag haft. Vill trycka på stopp, men ikväll åker jag tillbaka till min älskling och det ska bli så mysigt.
Men innan dess ska vi äta tårta hos morfar och besöka Ikea.

Jag hade gärnat haft semester nu när man hör fler och fler som har det. Jag hade gärna åkt på road-trip genom Sverige med min B. Men det känns helt okej att ha en väldigt sen semester ändå, för vi har något så sjukt kul att se fram emot. Och egentligen vill jag inte att det ska gå så fort till bröllopet för den här planeringen är så rolig och jag vill hinna njuta av allt nu innan.

I veckan blir det, planering, träff med fotografen och lite picknick.

Nu blir det promenad med pappa. Min familj gör mig stolt.

XOXO

1 kommentar:

B sa...

Du är välkommen hem!