20100926

BRÖLLOPSRESA: HVAR

Nu bjuder jag på en bildkavalkad. Och dem är inte i någon speciell ordning.




































Oh vilken vecka vi haft!
Vi har njutit som aldrig förr. Bryan älskade ön och den är verkligen helt magisk!

Vi har åkt båt ut till öarna för att bada på underbara egna klippor, badat i det kristallklara vattnet, läst massa böcker, gått längst hamnpromenaden och tittat på de största lyxbåtarna ever, spelat yatzy och myst på balkongen varje eftermidddag, ätit fisk varje kväll som har varit helt fantastisk god, sovit gott och hängt på lite roliga klubbar.

Vi har som ni kanske förstår haft en underbar vecka.
Bryan sa direkt när vi kom ner att han aldrig mer åker till typ Grekland, för att Hvar är så vackert. Så orört (så egentligen borde jag inte blogga om det) och så eget.
Så otroliga vackra byggnader, god mat och ett vatten som är kristallklart!
Vi åker tillbaka nästa år, yes!

Imorgon börjar jobbet för oss båda och det är väl blandade känslor.
Tre veckors semester går snabbt och allt kring bröllopet är redan över.
Men nu är vi gifta och det är det absolut bästa jag gjort i hela mitt liv!
Jag är en fru och jag har en man. Och jag är så himla glad för dessa tre underbara veckor vi haft tillsammans.

XOXO

9 kommentarer:

Ayesha sa...

Superhärliga bilder!

emina sa...

Å vad fantastiskt! Jag blir riktigt sugen på att åka dit nu. :) Här är det också höst, blåser riktigt ordentligt nu.. Kram!

Frida sa...

Åh vad underbart ni haft det bejby. Förstår att inte du kanske är det men JAG är så glad att min BÄSTIS är hemma igen =) har saknat dig massor.

emina sa...

Aldrig varit där men på ett par andra ställen i Kroatien, supernice! Ja, hade varit jättekul att ses nån gång absolut. Om ni kommer till London är det bara att höra av sig så tar jag tåget upp ;) Puss o kram

iDA sa...

Åååh FinFint!!! Pussa

Camilla sa...

Åh vad underbart ni verkar ha haft det!!! Jag blir riktigt avis. Haha.
Hoppas det går bra att komma tillbaka till allt. Hoppas vi ses snaaart igen.
PUUUSS

e sa...

Inte alls långt, ca 50 min med tåget bara! Jag har inte fått mitt schema än men tror jag kommer gå ungefär 3-4ggr i veckan. Spännande...! ;) Kramar

veronica sa...

åh vad härligt ni verkar ha haft det!
mjau!

jag vill också gifta mig när jag ser hur ni haft det :)

jag är på butiken på drottninggatan nu, den som har home på övervåningen :) jag ska bara göra dockor och fönster från och med måndag, jag är så pepp :D:D

ska vi styra en lunch, du jag och emma? Eller en fika efter jobbet?

Charlotta sa...

åh annie! vad fint ni ser ut att ha haft det! det var helt underbart att få närvara på er vigsel. ni båda två var så sjukt vackra! ta hand om er! kraaam