20100929

MORE PICTURES FROM HVAR!


Här är vi på Stipanska, en bad-ö.
Ännu en fin båt.
Fina utsikter.
På upptäcksfärd.

Vackra hus.

Hvar by night.
Precis vaknat efter en sovstund i solen.
Vackra Hvar.


Nu har jag jobbat i tre dagar och det var en grym rivstart. Men det känns bra, då vaknar jag till liv.

Ikväll har jag och min man ätit räksmörgåsar på Vetekatten och varit på bio, The American. Helt klart sevärd.

I helgen blir det middag hos J och J och kanske lite museum.

Jag har börjat läsa så mycket på semestern, jag har ett riktigt bra flow. Så nu ska jag krypa ner i soffan och läsa Johan Theroins, Skumtimmen.

Jag är en lycklig gift kvinna!

XOXO

2 kommentarer:

E sa...

Underbart! Jag ska se vad jag kan göra angående filmtipsen... :P Hehe

veronica sa...

vad sägs som en lunch med mig och emma på torsdag vid tolv?