20101014

PEE ALL OVER!

Idag efter jobbet hittade jag dessa finingar. Det kändes som det stod Annie på dom. Sköna var dom också!

Jag är en gnutta kär.
Efter jobbet mötte jag upp bästa Frida för fika på vetekatten. Sen gick vi på bio, Hämnden. Otroligt bra film av Susanne Bier.
När jag kom hem hade Bryan tappat upp ett bad åt mig.


En mycket mysig kväll!
Förutom en sak. När vi kom till bion, lite sent. Så intog vi våra platser. Jag kände att mitt säte var lite blött av läsk, så jag satte mig på min jacka och började titta på filmen.
Efter ett tag kände jag att det var hemskt blött över hela ryggen och in på trosorna. Och då var det inte läge att flytta för då var det gråtscener i filmen.
Men det luktade inget så jag försökte koppla av.

När vi kom ut, så var min jacka och byxor genomsura, som om jag precis tagit en dusch.
Så då klagade jag hos någon kvinna där, och fick några biljetter och en kemtvätt. Bra!

Väl hemma sa Bryan att jag luktade uteliggare. Och när jag tog av mig alla kläderna så konstaterar vi att det var kiss jag hade på mig.
Jag kände inte doften på bion för alla popcornlukter och på vägen hem satt jag bredvid en hemlös, så jag antog att det var han som luktade.

Så gott folk.
Salong 8, plats 108 på Sergelsalongen, sitt inte där!

Konstig kväll!

I morgon är det helg och då kommer bröllopstårtebakaren Emy hit och sover tills på lördag. Och på lördag blir det fest!
Ska även pussa på min man en del, för jag har saknat honom varenda sekund när jag inte har varit nära honom, på jobbet.

XOXO

3 kommentarer:

Anonym sa...

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄ
Bror

E sa...

Oj tror min förra kommentar försvann.. Iaf så sa jag din stackare! Tur att du fick lite kompensation. För mig blir det plugg, fika & fest i helgen. :) Puss

E sa...

Hittills har jag varit där två ggr sen jag flyttade tillbaks. Önskar jag kunde åka oftare, älskar London! Hur länge har du bott i Sthlm förresten?? Kramar