20101031

SKÖNA LÖRDAG!

Igår åkte jag och min man till stan.

Vi gosade lite med Bryans systerson. Sen åt vi räksmörgåsar och handlade lite och njöt av höstvädret.
Jag köpte ett halsband med bokstaven B på Rodebjer.
På kvällen kom familjen Nordlander/Persson.
Söta Stina.

Vi spelade utan tvekan och hittade på egna regler. Sarah ramlade av stolen en gång för hon skrattade så mycket.


Idag har vi sovit länge och snart ska vi diska jättedisken Allan.

I veckan ska jag gå på bio, ha middagshäng och åka till Småland och mysa med familjen med B.

XOXO

2 kommentarer:

B sa...

"Vi diska"? Vem var det som låg och sov medan jättedisken Allan avverkades?

E sa...

Härlig lördag! Haha ja mitt inlägg var kanske inte så jättepositivt.. London var superbra, lite deppigt på kärleksfronten bara..! Stackars dig, näsblod är fruktansvärt. Hoppas allt är bra nu! Kramar!