20101101

JAG HAR HEMLÄNGTAN OCH VÄRLDENS BÄSTA MAN OCH VÄRLDENS BÄSTA KOMPIS!

Ikväll har vi haft fransk afton, det serverades Croque Madame.
Jag har shoppat nya ljusstakar som är helt fantastiska! Men det var inga ljus som passade till dom, så jag fick skapa egna.


Idag har vi haft besök av Göteborgs visual merchandisers. Vi har haft en heldag med dom, en jättebra dag med inspiration och mycket bra idéer.

När jobbet var slut så passade jag på att köpa fina ljusstakar på R.O.O.M. Jag inhandlade även de första julsakerna idag, skön känsla. Jag älskar julen!

Dagen har varit lite konstig och inleddes med rejäla mängder näsblod. Sen följde hemlängtan av olika anledningar, som tur är åker jag hem på torsdag och det ska bli alldeles underbart.
Sen kom min fina man hem med en liten överraskning och nu pysslar han om mig som bara han kan.

XOXO

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan Älskling! Jag får nog kompledigt på fredag, då myser vi! Längtar efter dig! Love Mamma

e sa...

Ja, precis, jag känner bara att det är lite trist för tillfället på kärleksfronten haha. Vad härligt att åka hem, hälsa Småland från mig! Puss.

din bäsis sa...

JAG har världens bästa vän Annie. Det finns ingen i världen som är som du. utan dig går jag under. Är så lycklig att du är min bästis. Tack för att du finns.