20101105

Älskade morfar!



Ikväll somnade min fina morfar in.

Och det känns så himla konstigt och tungt! Vi stod varandra så nära.
Min morfar var så otroligt snäll och han var så rolig.
Jag har så många fina minnen med honom.
Han sa alltid, Annie och Johannes ni är mina nummer ett.
Och presenterade sig med, Arne Strömquist, bäst på plan.

Vi har varit där igår, i natt och idag. Och alla har hunnit ta farväl. Men ändå känns det så overkligt. Jag kan inte förstå, att jag inte kan hälsa på honom mer. Att min fina morfar som är min klippa inte ska vara kvar. Jag har så svårt att inse det.

Morfar, jag älskar dig så otroligt mycket. Och du har ett så enormt stort hjärta.
Jag kommer sakna dig så!
Jag ska alltid bära med alla fina minnen vi har.
Du och jag morfar. Du och jag.

2 kommentarer:

Anonym sa...

puss fint skrivet/jompa

Anonym sa...

tänker på dej sis .
önskar ja kunde ge dej en kram nu .
men ja får istället göra de på håll .
så här får du en stor å varm kram från mej!!

pussar!
/Em