20101123

PAUSE


Här hemma blir det mycket glögg och pepparkakor nu. Det är fint det. Den här årstiden är ju lite utav min favorit.

Vi är inne i ett vintermys-rus. Vi tänder massor med ljus, ser mycket film under duntäcket, äter god mat och unnar oss skumtomtar väldigt ofta.
Det är fint det.

Annars känner jag mig lite tom.
Jag saknar min morfar väldigt mycket.
Dock är jag så otroligt glad och varm i själen av att jag har världens finaste man och familj. Vi har så fin kontakt. Och alla bryr sig verkligen om varandra. Tack!

På fredag efter jobbet pyser jag och världens bästa Frida till Göteborg för en myshelg. Och det ska bli alldeles lovely. Jag, hon och massa julkänslor.

Annars vill jag bara säga att jag tar en liten bloggpause nu. För jag känner att jag inte har så mycket att skriva om på grund av olika anledningar.

Men om jag känner mig själv rätt, så blir inte den här pausen så långvarig eftersom jag älskar att skriva.

XOXO

2 kommentarer:

E sa...

Jag förstår dig verkligen. Hoppas ni har det underbart i Gbg, hälsa Frida! Ta hand om dig! Puss.

e sa...

Bara en blind date, han var trevlig men inte min typ alls tyvärr... :P Å jag önskar det kunde snöa här! Kram!