20101202

UPDATE!

Hej alla människor!

Jag vet inte om jag ska fortsätta med blogg-uppehåll.
Jag älskar ju att skriva, men det har varit så mycket annat i huvudet på sista tiden, så jag har inte velat dela med mig av allt. Och för mig är min blogg lite som en dagbok.

Jaja vi får se.

Nu måste jag koncentrera mig på inbrottstjuvar i området. Jag kan hitta på, men jag är på min vakt för jag hör massa konstigheter.

Jag har feber för övrigt och har varit hemma hela veckan, vilket börjar bli lite segt.

Nu har vi fått nya bilder från Hanna som fotade bröllopet. Så jag bjuder på ett lass.

XOXO

Jag fullkomligt älskar den här bilden på mig och min pappa.

Min fina morfar!


Älskar Frida i bakgrunden.

Yeah!








Den här dagen kändes som en dröm. Det var helt magiskt!


Hemligt!




7 kommentarer:

Anonym sa...

Fantastiska bilder! Fantastiskt vackert par! Kram mamma o mormor

B sa...

Welcome back! Bästa dagen i mitt liv.

emy sa...

den näst sista är min favorit! -så ärlig! och ni är ju alltid mina favoriter. Puss

E sa...

Gud vilka härliga bilder! Jag tycks mig också alltid höra grejer när jag är själv hemma, kusligt..!

Camilla sa...

va fiiiina bilder!! åh, jag tycker dagen var alldeles underbar!! hoppas du mår bättre nu sötnos. puss

E sa...

My pleasure! Hoppas ni har det bra :) Kram!

Nihan Toprak sa...

så vackert vintage känlsla! ;) god fortsättning...hej svejs