20101219

VÄRLDENS BÄSTA MAN!

Hej!

Det var ett tag sen. Men här får ni en liten uppdatering på vad som har hänt sen sist.

Jag är så glad att mina underbara man är frisk, jag är så otroligt glad för det. Hälsan är verkligen det viktigaste!
Blött hår.
Öppning av chokladkalendern, yeah!
Sen sist har vi varit i Gamla stan på julmarknad och druckit varm vit choklad (det rekommenderar jag verkligen).
Otroligt mysigt!
Min fina mamma var här förra helgen.
Vi gick på stan, åt gott, myste, såg film, var på julmarknad, var på Lucia, var på drottninggatan samtidigt som den läskiga självmordsbombaren (fy).
Vi hade sushikväll.
Vi har tittat på Sunes jul som är den bästa julkalendern ever. Rudolf är fenomenal! Tror nästan vi kan alla repliker utantill.
I måndags var det Lucia på NK.
Jag gillar mitt hår även fast det är kortare.

Kul insändare i Metro. Hej bitter!
Min fina man har fyllt 25 år.


Vi började på Kulturhuset, sen åt vi god mat på Riche. Och kvällen följdes av överraskningar. Han var så nöjd med dagen!
Jag åt musslor.
Vi har ätit brunch (på Riche återigen).
Igår kväll provade vi Daniels goda vin som nu säljs på Systemet, Bar over box.



I morgon åker jag till Småland för lite jullov. Jag ska mysa, baka, umgås, läsa, sova hos mormor och bara vara.
Och på julafton kommer min kära man.

För övrigt har den här helgen och den här veckan varit alldeles underbar!
Min man gör mig till världens lyckligaste. Tack!

XOXO

2 kommentarer:

E sa...

Älskar musslor. Skönt att vara hemma, jättemycket snö här med! Håller tummarna för alla kompisar som är fast i England så att de kan komma hem till jul de med! Hoppas du har det bra hemma, god jul! Kram

wire sa...

om ditt hår hade varit en pojke så hade jag varit kär i det