20110116

FRANKOFIL!

Igår vad Carima och Ayesha här på tapas och spel, himla lyckad kväll!
Här ska Carima gissa vem hon är, hon var Sofia Coppola.

Ayesha presenterade kronärtskockor som man doppar i smör för oss, väldigt gott.
Jag älskar att det är tulpan-säsong.


Nu lider helgen mot sitt slut. Men innan dess ska vi bosätta oss på ön och se fransk film. Jag är frankofil. Paris är verkligen min favorit alla kategorier. Jag får inte nog av staden.

Idag har vi slappat, kollat på bra restauanger i Paris (otippat) och toktränat. Är skönt trött i kroppen, jag kröp ut från gymmet och svetten rann, skönt att vara igång.

I veckan blir det pappa-besök, förhoppningsvis formexmässan, fika, träning och firande av Kevin som fyller 1 år.

XOXO

1 kommentar:

e sa...

Haha, det där känner man igen! Jag är äntligen klar med mina helvetesuppsatser så imorgon ska jag minsann fira..! När åker ni till Paris igen? Jag längtar dit som sjutton. Puss!