20110115

NEW SHOES!

Nya skor till mig!

Oj vilken slappar-morgon. Vi gick från sängen till soffan, åt en stor frukost och nu är klockan 15.54 och jag har fortfarande inte gjort mig i ordning.
Men det som är bra är att vi har hunnit göra tackkort.
Läskigt ändå att vi förra året vid den här tiden planerade bröllop så det stod härliga till och nu skriver vi tackkort. Det går för snabbt!

Jag kommer ihåg all planering, alla sena kvällar med bordsplacerings-funderingar, all fakta som skulle skrivas om alla gäster, all planering kring mat och dryck, alla provningar med bröllopsklänningen, alla funderingar kring bröllopsresmål, allt skratt med våra toastmasters.

Och sen kom den stora dagen, och det var som en enda dröm, vi var i ett lyckorus och alldeles rörda av alla fina ord och alla nära och kära som var på plats.
Dagarna efter var vi helt slut, och veckorna med. Men nu sådär 4 månader senare hade jag utan tvekan kunnat planera vårt bröllop en gång till. Jag skulle så gärna vilja ha all planering framför mig, för det är ju en så stor del av själva bröllopet. All längtan och alla förväntningar.
Den 11 september var för oss en helt grym dag. Vi visste ju att den skulle bli fantastisk men inte kunde vi föreställa oss den så bra, den var helt magisk!
Och likaså möhippan.

Tack än en gång.

Nu dusch, fix och inhandling av mat. För ikväll kommer syskonen Neusser.

XOXO

1 kommentar:

e sa...

Nej, ingen vår här än tyvärr.. Men sjukt mycket varmare än hemma som tur väl är! :) Ni borde komma hit när det är som finast i april så kan vi dricka g&t i parken. Puss.