20110227

SKÖNA FINA HELG!


I fredags åkte vi till min familj i Småland. Där möttes vi av en trött hund.

Vi åt en dumle-efterrätt som var väldigt god.

Jag fick öppna födelsedags-presenter. Denna fina kudde från Svenskt tenn fick jag.


Vi åt en fantastisk Bouillabaisse.

Här håller min pappa ett avslappnat tal för min bror som har fyllt 30.

Man äter väldigt mycket här och sover. Det är fint!

Jag klädde på mig finkläderna igår.




Här är en del av presenterna jag fick, tack! Nu ska jag och Bryan lära oss franska hemma, vi kan ha på det när vi lagar mat och lära oss samtidigt. Fantastiskt!


Det var helgens bilder.
Det har varit så skönt att vara här, och vi har blivit så ompysslade med mat och kärlek. Men framför allt så har vi sovit gott, det behövde vi.

I eftermiddag åker vi mot Stockholm igen. Och i veckan blir det jobb en masse, träning och häng med Frida.

Jag är lyckligt lottad som har så fina människor omkring mig.

XOXO

Inga kommentarer: