20110302

PROUD

Igår var jag med i tidningen, Allt om bröllop.
De intervjuade mig för några månader sen om mitt förhållande till rött läppstift.
Köp den om du vill ha mig.

Jag sitter under duntäcket och fryser, snart ska Bryan servera korv med bröd och edamame-bönor. Härligt!

Igår jobbade vi tok-mycket och länge så vi avslutade med en afterwork, som var mycket lyckad.

Jag är för övrigt otroligt stolt över min man!
Han är enastående. Bryan ser livet på ett så fint sätt och han tänker så rätt.
Och när han får beröm, som idag så sträcker jag på mig.
Jag vet hur mycket saker han kan, hur mycket han har lärt sig själv och hur fin han är mot andra människor. Det är så fina egenskaper!
Bryan, du är alldeles fantastisk!

5 kommentarer:

Anonym sa...

va snygga ni är!!!!!
/sis

ecarlssons.blogg.se sa...

Ni båda är två fantastiska själar.. och vad snygg du är min fina.. ska köpa tidningen.. Puss E

Lilly sa...

tack för att du ställde upp annie! bra att du hittade tidningen... ha det så fint!
magda

e sa...

Vad fint! Jag har också rött läppstift praktiskt taget hela tiden. ;) Kram!

emy sa...

hurra för både dig och b. puss