20110305

FINA FINA HELG.

Igår checkade jag och Bryan in på Hotell Diplomat.
Vi började med lite champagne i baren.
Sen gick vi upp till vårt fina rum med utsikt mot vattnet och åt sushi och tittade på, på spåret.
Vi fick morgonrockar och njöt mest av att bara komma bort en stund.
Vi åt väldigt mycket gott godis från Stockholms bästa godisaffär, Caramella.
Min fina man!

Jag är glad!

Åh vilken bra start på helgen.
Det är väldigt trevligt att bo på hotell i sin egen stad. Vi har gjort det innan och lär göra det snart igen. Diplomat var otroligt mysigt och fint.

Efter god frukost begav vi oss ut i solen och njöt. Jag älskar för övrigt Stockholm. Vi känner oss så hemma här.

Nu har vi fyllt lägenheten med god mat och fina blommor.
Ikväll blir det Woody Allens senaste film.

Jag är varm i hjärtat.

XOXO

1 kommentar:

emy sa...

det låter väldigt bra och välbehövligt. något att inspireras utav, fast att inte lidköping skyltar stort med massor av hotell.