20110318

HELG!

Hittade lite bilder från världens bästa dag.

Jag älskar min klänning!

När jag ser bilderna ovan så får jag gåshud. Den dagen var helt grym! Alla var så nöjda och vi njöt så otroligt mycket och sög verkligen in alla intryck, tal, lokalen och alla fina nära och käras närvaro.
Vi hade jobbat hela sommaren och längtade så mycket efter att gifta oss.
Den semestern som följde var helt fantastiskt bra, ledigheten i Stockholm där vi bara njöt och bröllopsresan på jordens pärla, Hvar var lovely!

Nu planerar vi sommarens semester och Hvar ska vi garanterat besöka i år igen.
Och två bröllop ska vi gå på. Det känns så roligt.

Nu är det helg och det känns skönt.
Nya blommor står på bordet och ljusen är tända. Snart blir det Stockholms bästa Sushi och "så ska det låta" (kalla mig pensionär, men jag tycker att det är kul och jag älskar att sjunga och har alltid gjort).

I helgen blir det lite fix och trix, middag hos K och massa sömn och mys.

XOXO


1 kommentar:

E sa...

Jag sitter själv i pensionärsställning med innetofflorna på golvet och diggar loss till Så ska det låta.. härligt att inleda helgen med en sån boost, minus för krister dock, gillar inte honom.. hehe. Ni är sjukt fina du och B.. och du; du är den ljuvligaste brud jag skådat..Puss