20110729

Bildtime!

Vi har varit i Småland, ätit pappas grymma mat, spelat spel med mamma, träffat min bror+malin+hund, tänt ljus för Glenn, tänkt mycket på Norge, hälsat på mormor, haft grymma dagar i Göteborg, bott på ett grymt hotell med superb frukost, shoppat en masse, gratulerat Stina och Bes som fått twins, köat för en karusell på Liseberg, ätit extremt god fransk mat, hängt vid vattnet i Göteborg och picknickat, njutit av semestern och skrattat väldigt mycket sen sist!


Idag är det fredag och snart kommer min gravida vän och hälsar på. Vi har varit hos min underbara mormor och myst idag.

I morgon är det bröllop. Och senare ikväll vankas det för-bröllops-häng hos fina Emelie och Micke.

Livet är himla bra och jag har aldrig varit kärare!

Nu bildregn, ( som alltid när jag har semester)!

XOXO

Inga kommentarer: