20110803

Finaste familjen!

I morgon åker jag mot Stockholm efter flera sköna dagar i Småland.

Min underbara mormor är jättedålig och blir sämre för varje dag och det gör ont i hjärtat.
Hon har varit så pigg och detta har gått så snabbt och jag hatar verkligen skit-sjukdomen Cancer!

Sen vi kom hem från Göteborg förra veckan har vi hängt hos härliga Emelie och Micke, varit på bröllop, sovit, fikat med gravida Emy+man, skrattat sjuktligt mycket med Offe, vinkat sorgligt adios till min man, ätit pizza och myst med grymma tjejer, tagit hand om mormor, ätit god mat, gråtit, pratat mycket med mina fina föräldrar, spelat yatzi, fått besök av storebror, pussat på mormor och gråtit lite till.

Är så himla glad för mina nära och kära. Jag får kraft och energi av dom, tack!

Nu ska jag försöka sova.

XOXO

2 kommentarer:

E sa...

Jag har en förmåga att bli grymt bra på bild, not.. Hehe.
Tack underbara du för härliga dagar. Puss

e sa...

Kul med bröllop! Här är det supervarmt och jag längtar till nästa vecka då jag kommer hem :) Kramar!