20110831

Sjukstuga!

Godmiddag.

Jag är sjuk.
Jag brukar sällan bli superförkyld med allt vad det innebär men nu fick jag verkligen allt. En salig blandning av hög feber, förkylning, halsont, öronvärk och kroppsvärk.
Det är tredje dagen jag är hemma och idag känner jag mig äntligen lite piggare trots stor näsa. Så hoppas verkligen på jobb i morgon!

Jag har mest sovit sen i måndags. Igår kollade jag på gamla bilder och tänkte på mormor och morfar. Hur annorlunda allt var för bara några år sedan. Allt kan ändras så snabbt.

Jag är så glad att jag har världens bästa man som jag kan prata med allt om. Vi har så många bra samtal.

Just nu händer det en del kul omkring oss. Det är lite spännande.
Min man är student nu btw. Himla kul!

Nej nu ska jag duscha och försöka vakna till.

XOXO

Inga kommentarer: