20110912

BOMULLSBRÖLLOP!

I lördags ringde klockan omänskligt tidigt för att vi skulle med ett tåg till Göteborg, men vad gör det när man vet att man har en helt grym helg framför sig med kärlek och firande?

Väl framme så lämnade vi väskorna på Avalon och satte oss för att äta en väldigt god lunch. Sen strosade vi på stan och gjorde vintagefynd som Bryan hittade åt mig. 
Senare mötte vi upp Frida, Rasmus och Andreas för lite häng på Avalon innan vi checkade in i vår grymma svit.
Kvällen spenderades sedan med paketöppning (tack mamma och pappa för tolv sjukt fina bröllopspaket varje månad), badkars-häng, väldigt bra samtal om livet och om hemligheter, fantastisk middag på franska restaurangen Ma Cuisine, trötthets-svacka så vi gick hem och hängde i vår lilla ounge på rummet och såg Mia Skäringers show på tv och åt godis och somnade väldigt gott i hotellsängarna.

Vi började gårdagen med presentutdelning för att fira Bomullsbröllop (1 år)!
Jag fick världens finaste skor av Bryan och han fick en klocka och lite annat.
Frukosten på hotellet var en av de bättre jag ätit och hela hotellvistelsen var absolut det bästa jag upplevt i hotellväg.
Grym service och lyxiga miljöer!
Igår myste vi mest och gick runt hela Göteborg. Vi beundrades av vackra hus, saltvatten och njöt av en väldigt tjusig stad.
Vi avslutade dagen med god mat på Da Matteo och åkte på kvällen hem till Stockholm.

Tack Bryan för en helt fantastisk helg. Det var så skönt att komma bort och byta miljö.
Jag blir alldeles varm i själen när jag tänker på oss. Du är den jag kan dela allt med och verkligen vara mig själv.
Vårt år som gifta har inte varit som vi planerat direkt, men vi har ändå klarat det. Visst det har varit det tuffaste året i våra liv men det har gått för att vår kärlek är så stark, och för att vi vill att det ska gå!
Vi har ställt upp för varann i vått och torrt.
Jag älskar dig av hela mitt hjärta och inget ska någonsin få komma emellan oss.
Tillsammans fixar vi det allt och jag älskar att jag fortfarande är pirr-kär i dig.
Tack för att du finns genom allt.

Nu bildregn!































XOXO

5 kommentarer:

Bryan sa...

Vad fint du skriver om mig. Du vet att jag känner samma sak för dig, min skatt.

Evelina sa...

Fina ni är och det du skriver! Var verkligen kul att se dig i lördags. Låter som ni fick en mysig helg;)

e sa...

Helst med nånting som har med kultur att göra i längden men just nu tar jag vilket jobb som helst hehe. Fint skrivet, grattis igen, ni är verkligen ett härligt par! Kram

e sa...

Tack! Ja det ska vi. Lägenheten igår var hemsk men vi ska kolla på en idag och ett par st senare i veckan så håll tummarna! ;) Puss

Nihan Toprak sa...

Hej Annie!
Hoppas allt bra med dig!
Jag blir ju tårögd när jag läser dina kärleksfulla inlägg! Du borde skriva poesi of love!

kram på dig.