20110918

Lovely weekend darlings!

Det är söndag och vi ska snart äta söndagsmiddag och se fransk film.

Helgen har varit fantastisk på alla sätt och vis. Vi har ordnat massor i trädgården och barnen har lekt med grannarna.
Haha, skojar bara.

Nej, i fredags firade vi fina Ida som hade fyllt 26 år med mat och häng. Jag och Frida fortsatte natten med att möta upp Bryan.
Hela kvällen får 5 poliser av 5 möjliga.

Igår sov vi länge och på eftermiddagen mötte vi upp Bryans syster med kille för mexikansk mat.
Sen promenerade vi och dräglade över Rodebjers kollektion, köpte lyx-lösgodis, sushi och sen åkte vi hem för att se film.

Idag har jag slappat fast ändå fått mycket gjort. Det är en konst!

Spretigt inlägg men vad gör det.

I veckan blir det scones med fina Ida-Marie, tandläkaren, häng och annat spännande.
Nu bilder.


I torsdags lyx-fikade vi och firade att det snart var helg.
  
Jag och kalasbarnet.

Paketöppning. Jag glömde mitt på jobbet, sådär skoj.

Frida.

Väldigt goda tapas.
 Moi i min nya pälsväst som för övrigt är världens fynd!
Mexikansk mat. Väldigt gott!
Såhär vackert var Stockholm igår.
Jag är kär i Stockholm emellanåt.
Igår kväll lekte vi att det var fredag och åt sushi.


Härlig helg.
XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha.
ja reagerade verkligen på att barnen varit ute å lekt .haha
och att ni hade en trädgård :D
du e fin du .
tänker på dej ibland!
puss sis