20110921

Och hör sen!

Filip och Fredrik är det som svensk tv behöver tycker jag. Jag ligger i sängen och skrattar åt breaking news och lyssnar intensivt trots att ögonen är tunga.

Annars har dagen varit intensiv och väldigt mycket.

Jag och Bryan har en fixar-vecka här hemma. Försäkringsmöten, lägenhetsmöten och tandläkarbesök.
Det sistnämnda gick av stapeln igår och det var rätt mycket som skulle ordnas i min mun. Eller rättare sagt väldigt mycket, men jag känner lite, att nu är det såhär och då får man gilla läget. Jag kunde ju förlorat en arm och då hade det varit mycket värre som jag sa till kollega på jobbet.

Nu ska jag sova.
I helgen blir det sömn (!), mys, stadshäng, kräftor och annat gött!

XOXO

1 kommentar:

Josefin sa...

ANNIE! Här är jag! :) När gör vi något? Tell me tell me! Ser framemot en trevlig kväll med lite vin och snack om livet!

/Gotland ;)