20110922

BACK IN THE DAYS!

Det är snart helg. Tack för det!

Jag har haft en väldigt stressig vecka på jobbet och i kväll värker benen.
Nu har jag kollat igenom bilder från när min blogg startade och får lite flash-backs. Då var allt annorlunda och jag såg så liten ut. Vi pratar alltså för bara tre år sedan.
Slätare hud liksom och konstigare kläder, haha. Det sistnämnda gillar jag mer det som jag har nu dock.

Kändes som jag gjorde mer saker för några år sen, hade mer energi (här låter jag som en tant). Fast det kanske är så att jag är trött efter året som varit.

Hittade en bild på ett kort som min mormor och morfar skickade för cirka tre år sedan. När jag läser det knyter sig bröstet på mig för jag vet att ett sådant brev aldrig mer kommer att komma i brevlådan.

Spretigt inlägg. Men jag är lite spretig idag.
Jag älskar er!

Brev!

XOXO

Inga kommentarer: