20111023

DET ÄR YRLSA JAG VILL ÅT

Söndag, strålande sol och en väldigt skön helg. Fast än är den inte slut.
Idag ska vi gå på långpromenad och se film.


I veckan blir det tandläkaren, mys, bio och lite roliga event.

Nej nu blir det bilder en masse med text.


 Fredagshäng!
 Min fina man.
 Det är lyx att de har börjat sälja färska glutenfrida produkter på NK.
 Sushi as always, love it!
 Creme Brulée. Jag får lite längtan efter Paris när jag äter det.
 Stor lördagsfrukost.
 Igår kväll var vi på middag hos Frida.
 Det bjöds på renskav, ljuvligt!
 Jag fick paket från New York, tack!
 <3
 Vi provade på att vara siamesiska tvillingar.
 BFF
 Jaha, nehe.
Väldigt god Äppelpaj.
 Bryan snabbviker en tisha på japansk sätt.
 Vi spela Nintento Wii.


En mycket härlig helg.
Nej nu ska jag rensa lite och bädda sen ska jag njuta av höstluften.

XOXO


1 kommentar:

e sa...

underbart med sköna och soliga helger.. här är det söndagshäng med chokladbollsfika.. hälsa din man.. miss u. Puss