20111030

SÖNDAG

Jag hoppas att det fortsätter vara mulet väder idag så att jag kan gotta mig inne med gott samvete.
Jag ska läsa, bada badkar, ligga på spikmattan och se film med min man.
Men en höstpromenad ska jag nog ge mig på lite senare.

Igår åt jag så mycket god mat.
Bland annat en Chèvreost som man skär som en vanlig ost som är så sjukt god, sushi och marängsviss.
Och idag fortsätter dagen med scones och smoothie till frukost och isterband till middag. Haha jag älskar god mat!
Plus att, Så mycket bättre började igår och det gjorde mig väldigt glad.

I veckan blir det casting, ryggmassage och kanske middag. Vi åker till Småland på fredag för att mysa och tända ljus för de som inte finns med oss längre.

XOXO


1 kommentar:

e sa...

Det har varit mycket häng med vänner och Halloween-utgång så jag tycker det är rätt skönt med en mysig söndag. Vi har lagat haloumi och portobellosvamp-burgare och tittat på 90-tals romcom haha. Puss!