20111120

JAG KLIPPER 4 PAKET MJÖLK I VECKAN!

Härliga helg!

Vi har precis vaknat och ska snart äta stor frukost, läsa tidningen och gosa.
Idag kommer jag göra så lite som möjligt.

Vi hade middag igår som slutade med musikquiz, inte nudda mark och dans på stolarna.
Syskonen Hugosson var här och det var en väldigt rolig kväll.
Vi provade en ny maträtt som gjorde succé, åt en crème brûlée som aldrig stelnade och skrattade så magen värkte. 
En härlig kväll minst sagt!
Jag tror alla är rätt sega idag, de gick vid 03 ungefär.

I fredags när B hade jobbat så kom han hem med vackra tulpaner. Det gjorde min dag!
Sen åt vi fredagssushi och kollade lite på Skavlan, jag gillar verkligen Krister Henriksson.

Vi möblerade om våra sängar i veckan och jag älskar det verkligen! Igår åt vi frukost i sängen, väldigt mysigt.

I veckan blir det jobb, rotfyllning, göra adventsfint här hemma, middag hos J & J och gos.

Nu bildregn!

 Tjusiga tulpaner av B, tack!
 Krister!
 Frukost i sängen, sjukt bra!

 Satte på mig skinnbyxorna till igår kvällen, som jag senare slängde. 
2 storlekar för små och jag hatar obekväma plagg, så det så.


Lördagens middag, Kolja på rödbetor och pepparrot toppat med kapris, smör och citron.
Musikquiz som började med dans på stolarna.

Jag och Andreas.

 Trion.
 Vi.
 Under the bed.
Här har jag fått en vindruva i ögat, dramatiskt!


Tack syskonen Hugosson för en lovely kväll.
Nej nu får jag frukost på sängen.

XOXO


1 kommentar:

frida sa...

TACK för en grym kväll. Ni är bäst. haha älskar bilden på dig under sängen. Har träningsvärk i magen efter allt skratt. haha underbart. Du är bäst hjärtat mitt/ Frida