20111217

HÄRLIGA KALASFREDAG!

Igår fyllde Bryan år och vilken bra dag vi hade.
Jag älskar att fira födelsedagar och förbereda dem. Särkilt för mannen i mitt liv.

Så jag startade morgonen med sång och paket sen åt vi frukost till Sunes Jul och jag åkte till jobbet.
Efter jobbet så begav vi oss till Riche en snabbis för att sen äta på Creperie fyra knop , väldigt gott och mysigt. Sen var det dags för teater på Dramaten, 2 herrars tjänare. Och jag hade hört att den var väldigt rolig och bra, och jag blev inte besviken överhuvudtaget. Vi skrattade så vi skrek och Morgan Alling var helt fantastisk i rollen som tjänare och fick med sig publiken och gjorde narr av en man som hade det konstigaste skrattet (lät som ett astmanfall) jag någonsin hört så den får absolut 5/5. Bäst var sista scenen i första akten där det kastades mat och alla dansade. Se den ni som kan, den spelas till 15/1.

När vi kom hem åt vi praliner och såg På spåret.
En väldigt lyckad dag och Bryan var så nöjd.

Just nu ligger vi i sängen och dricker kaffe.
Sen ska vi hälsa på Bryans syster och son och sen handla lite julklappar.

Nu bildregn.

 Vi avslutade med praliner och På spåret i sängen.
Vackra Dramaten!

 Scenen! Jag imponerades så av hur allt klaffar på en teater och hur häftig scenografin var.


 Vi satt väldigt bra.
 Vi!
 Succé!
 Creperi fyra knop.

 Min snygga 26åriga man.
 Jag åt en galette med lax och annat göttigt.
 Riche!
 Nyvaken glad man.
Paket.

XOXO

Inga kommentarer: