20111219

MATFÖRGIFTAD OCH FEBER. DÅLIG TIMING!

Idag åt vi en jättegod lunch med jobbet på en av mina favoritrestauranger i Stockholm.
Jag åt moule frites.

Och väl tillbaka på jobbet kände jag att något var tokigt.
Jag blev yr, svettades, frös och besökte damernas.
Fick till och med lägga mig ner och Johanna fick stoppa om mig.

Sen åkte jag hem och sov och Bryan pysslade om mig som bara han kan.
När jag vaknade hade jag hög feber och nu ligger jag här under täcket och äcklas av musslor. Men det känns ändå som att jag kommer vilja äta det igen för jag älskar den maträtten. Fast inte just idag!
Och är man frankofil så måste man faktiskt äta musslor!

Nu har jag druckit the och väntar på att B ska komma hem.
Febern håller i sig och jag måste bli frisk för på onsdag ska jag åka till Småland.
Så håll tummarna!

XOXO




1 kommentar:

E sa...

Usch o fy. Jag hoppas att du blir bra över natten., matförgiftning är inget kul alls. Jag längtar efter dig och till onsdag när vi ses, krya på dig Puss