20111221

BYE BYE STOCKHOLM!

Efter några dagar av feber och dålig mage är jag nu snart back on track.
Passade på att få en" vecka varje månad sjukdomen" idag också. Hej värk!

Men vad gör det?!
Idag tänker jag på journalisterna Martin Schibbye och Johan Perssons och deras anhöriga som dömts skyldiga i Etiopien.
Jag är så glad att jag snart får vara med mina nära och kära.
Det är verkligen lycka för mig!

Tycker fortfarande det är lika jobbigt att säga hejdå till B. Trots att vi ses på juldagen redan.
Älskar kärleken och vad den gör med mig.
Nu ringde B och sa att han var på väg till centralen för att kramas hejdå en gång till och hjälpa mig med packningen.
I love my man!

Snart ses vi Småland!
Jag ska mysa så det står härliga till, träffa vänner, träffa släkt, äta, fira jul, finnas till och fylla på energin!

XOXO


Inga kommentarer: