20111211

JULHELG

Oj vad helgen gick snabbt men ändå inte.
Vi har ätit sushi (ovanligt), sett På spåret, sovit, ätit långfrukost, jag har slagit in min julklappar och rimmat, lyssnat på Jussi Björling, sett Nobelfesten, firat minijulafton med Frida, spelat Fia med knuff, lekt kurragömma, gjort matlådor, varit i Gamla stan på julmarknad, druckit varm vit choklad, ätit brända mandlar, fått en fin tomtebricka av B, köpt julkort och nu ska vi se söndagsfilm och mysa.
Det var min helg i korta drag.
En väldigt bra sådan.

I veckan ska jag jobba, pussa på min man, se Lucia på jobbet och på Skansen, julfika med Anna hos mig och fira min mans födelsedag på fredag!


 Jussi!
 Gårdagens julkalas!
Mina klappar som jag har pysslat med.
 Frida och Bryan.
 Tredje advent!
Älskar det!
 Det ser ut som att jag har världens längsta ben.
Julbord.
Min fina man.
Glögg och pepparkakor på mormors röda fat.

Haha.
Gamla Stan.
Storkyrkan.
Så himla fint är det.

Moi.

Här är mannen jag älskar oändligt mycket.

XOXO

Inga kommentarer: