20111213

LUCIA!

13 december, det känns aningen sjukt.
Jag längtar så mycket efter snö. Det som är positivt är ju att vintern inte blir dödslång i år.

Jag har tittat på lucia på tv på morgonen och sett julkalendern. Och hört mitt grannbarn återigen som flippat i trappuppgången (igen !) Vi bor högst upp, sex trappor är det till bottenplanet. Och att höra ett barn tokskrika varje morgon börjar gå mig på nerverna. Fast jag är inte sur på barnet utan föräldrarna!
Jaja.

Nu ska jag lyssna på lucia på jobbet och det är alltid lika vackert.

Ikväll ska jag och B ha en lucia kväll med allt vad det tillhör.

Nästa onsdag åker jag till Småland. Helt sjukt! Känns som det var sommar nyss.
Jag ska vara ledig ganska mycket. Längtar helt enormt efter julledigheten och alla nära och kära.

Sen åker jag och B till Paris!
Yeah.

XOXO

Inga kommentarer: