20120116

MARGIELAVITT

Måndag och jag är ledig, helt grymt!
Har precis ätit frukost och ska verkligen bara ta de lugnt idag. Ska läsa lite nya magasin och titta på tv.

I helgen var min kära vän Emelie här på besök.
Vi har haft myshäng hos Frida, hängt på stan, ätit på Story, fikat på Bianchi, ätit på Riche, sett The Girl With the Dragon Tattoo,  spelat spel, pratat livet, ätit långfrukostar, promenerat och myst.

Jag fick ett ryck igår och målade om skrivbordet vitt (vilket blev succé), målade om lite annat smått och möblerade om lite småsaker så idag tänker jag verkligen inte göra så mycket.
Ska nog se lite Solsidan nu.
Älskar att vara ledig med B.

I veckan blir det middag hos Karolina, Bio med Ida och Frida, Formexmässan och pappabesök.
Men nu bilder en masse.


 Jag och min fina barndomsvän Ida
 Emelie och Frida
 Fina vaser på Story


 Räksallad
 Massagestolar, sjukt skönt
 Vi
 Fika på Bianchi
 Middag på Riche
 Spel
 Solsidan
 Söndagspromenad
 Fransk musik sen var jag i full gång med målningen
 Tada!
Gött

XOXO


1 kommentar:

E sa...

Åhh. Vad härligt med en ledig dag, njut. Jag saknar redan dig och er. Puss