20120110

SNART 27!

Ikväll har jag haft mys kväll med Frida. Ätit gott, sett dålig film, spelat Wii, pratat, skrattat, gråtit (det hör till att vi pratar deeptalk) och peppat varann.

Jag blir äldre och önskelistan klokare och snart fyller jag 27. Läskigt!
Jag har gjort en liten dröm-lista vad jag önskar mig. Egentligen har jag allt jag behöver och lite till, men det skadar väl inte med en lista (haha).

Det är inte någon som helst ordning på listan.

Bild 1: Fotvård
Bild 2: Vänskapsknuten från Svenskt Tenn
Bild 3: Bricka med Manhattantryck
Bild 4: Plånbok från Comme des garcons
Bild 5: Jordglob från indiska så jag lär mig hitta
Bild 6: Nattduksbord från Kartell
Bild 7: Lampor från Lagerhause (till nattduksborden)
Bild 8: Jeansblus från Lindex

XOXO


1 kommentar:

Christine&Paris sa...

Jag fyller 28 i år! Hjälp, snart är jag 30 år...