20120108

MERVEILLEUX WEEK-END

Söndag kväll och jag har precis ätit gott med min kära man.

Helgen har varit väldigt skön. 

Jag jobbade i fredags men kom hem i bra tid, så såg en bra film på 3 (!) timmar, sen åt vi sushi och tokdäckade i sängen. 
Igår så åt vi långfrukost och läste Svenska Dagbladet länge, älskar frukostar!
Sen slängde vi ut julen och gjorde vårfint, på eftermiddagen åt vi på La Neta med Bryans syster och några fler, älskar den mexikanska maten. Det är de enda stället i Stockholm som har äkta mexikansk mat och då även majs-tortillas (som passar en glutentjej som mig perfekt). Senare på kvällen så var det dags för bio, Maktens män, helt klart sevärd men inte någon film som fastnade direkt. Frida och Andreas var också på bio, fast en annan, så efteråt begav vi oss till Kåken för en drink. Men blev rätt kortvariga. Min hals och hosta är totalt i uppror så när vi kom hem kröp vi ner och läste och sov jättelänge idag!
Idag har vi promenerat i fina vintervädret, gjort storkok, läst och snart ska vi se film.

Känns som det varit en lång helg, har både slappat och fått mycket gjort.
Det var så skönt att träffa Frida igår, alldeles för länge sen.
Mer häng åt oss!

I veckan blir det jobb, casting, film med Frida, kafferep hos mig med Jennie, sushimys med B och på fredag kommer Emelie på tjejweekend med mig, Frida och Ida. Men jag får äran att ha den gravida vännen som säng-gäst.

Nu bilder.

 Nytt fat från Paris
 Vårfint
 Jag är så glad i min ring
 Mr: B
 La Neta
 Invigde min nya scarfes från Paris
 B + syskonen Hugosson

Långfrukost och en himla massa bra magasin vi köpte i Paris


XOXO

Inga kommentarer: