20120218

BIRTHDAY

Igår fyllde jag 27 år. Yeah!

Dagen var toppen från början till slut.
Jag vaknade av skönsång av min man som kom in med paket, tårta och bubbel.
Sen åkte jag och jobbade och då var Frida i huset med en hund och paket till mig, jag fick alltså inte hunden utan världens finaste badskum. Sen åt jag en trevlig lunch med mina kollegor, och då bröt det ut en sång på restaurangen av mina chefer som kom med den största buketten blommor jag någonsin sett.
Efter det åt vi bakelser och jag var snuskmätt.
När dagen var slut mötte B upp mig och vi begav oss till B.A.R. för att äta och dricka gott. Sen köpte vi hutlöst (kul ord) mycket godis och åkte hem och såg lite tv och drack bubbel. En väldigt bra dag!
Jag fick så mycket fina saker, tjusiga kort och sms. Plus att jag fick en fantastik, porrig sånghälsning av Stina. Tack alla!
Och tack min kära man för allt. Jag älskar att B är en överraskningarnas man som alltid prickar rätt med presenter. Jag älskar dig.

 Födelsedags-outfit.
Tårt-time!
 Tårta, Bok: The Selby, Plånbok: COMME des GARÇONS, Converse X COMME des GARÇONS, bubbel och fint kort.
 Stora blombuketten och jag.
 Bakelse igen.
 Tjusigt badskum.
 Frida var hundvakt och kom förbi med paket tillsammans med Douglas.
 Jag provade att sitta i en stor kartong.
 B.A.R. med Bryan.
 Moules frites.

 Paket och kort, tack alla.
 Pysslade lite också.
 Det känns inte som den ser så stor ut men den är sjukt stor, vi får knappt plats vid matbordet, haha.
Vi.


Vi slappar idag, och ligger fortfarande kvar i sängen. Vi ska se klart På spåret nu och sen ta tag i dagen.

XOXO

1 kommentar:

Lilly sa...

Grattis i efterskott! Kram!