20120216

SISTA KVÄLLEN SOM 26!

I morgon är det the big day! Jag är alltid spänd inför mina födelsedagar. Och så även i år. Men inte riktigt lika mycket för jag tycker allt rullar på så jag hinner knappt stanna upp men nu börjar jag bli riktigt spänd för jag hör hur Bryan pysslar i köket.

Ska måla naglarna nu men bjuder på bilder en masse först.

Bild 1 mitt tjusiga skärp, bild 2 Bryan bjuder upp till dans, bild 3 Bryans pappa Glenn hade ett rockband som hette Uran, bild 4 Karolina var här på tisdagshäng, bild 5 jag fick naglack och fina äpplen som Karolinas kompis gjort, bild 6 nya påslakan och kuddar, bild 7 tisdagskväll, bild 8 present-barnet, bild 9 ny affisch från David Design, bild 10 nyponsoppa med mandelbiskvier.

XOXO

2 kommentarer:

e sa...

Å grattis i förskott på din stora dag! Ps igår när jag köpte kaffe såg jag en kvinna hosta rakt i handen och sen betala med en massa mynt till baristan. Fy fan. Haha. Puss.

Anonym sa...

vems är kuddarna på bilden?